ChatGPT наближається до 700 млн активних юзерів

ChatGPT наближається до 700 млн активних юзерів 1 З березня користувацька база зросла майже у півтора раза. 

Віце-президент OpenAI та керівник відділу ChatGPT Нік Терлі 4 серпня повідомив, що днями щотижнева кількість активних користувачів ChatGPT сягне позначки у 700 мільйонів, повідомляє Search Engine Journal. 

Про це Терлі написав у своєму акаунті X. У березні тижнева статистика юзерів нараховувала 500 мільйонів і за півріччя цифра зросла в 1,4 рази. А порівняно із серпнем минулого року — у чотири рази.

Різні сервіси оприлюднюють щоденну, щотижневу, щомісячну або навіть річну статистику. Але саме оцінка кількості активних користувачів на тиждень дає уявлення про цінність продукту для людей, вважають техноаналітики видання Search Engine Journal. Щоденні звіти мають надто сильні коливання, а більш довготермінові страждають від узагальнення і погано ілюструють динаміку. 

Охоплення ChatGPT очікувано велике, оскільки сервіс зайшов на вже сформований ринок, на відміну від , що створював з нуля попит на пошук. Але навіть попри такі сприятливі умови, успіх чатботу OpenAI є більшим і важливішим, ніж на це очікували фахівці.

ChatGPT наближається до 700 млн активних юзерів 2 Переписка з ChatGPT може відображатися в пошуку Google

Справа у тому, що він ілюструє “тектонічний зсув” у виборі технологій для пошуку. З кожним роком вдвічі збільшується кількість людей, що використовують для цього штучний інтелект, а не пошукові системи. 

Компанія Datos надає послуги з ринкової аналітики. Вони опублікували звіт, у якому зазначили, що сервіси на кшталт ChatGPT та Perplexity отримують 5,6% пошукових запитів у браузерах на комп’ютерах у . Це, як зазначалося вище, більш ніж удвічі перевищує їхню частку минулого року. 

Серед людей, що почали користуватися штучним інтелектом у 2024 році, 40% використовують чатботи для пошуку. Кількість тих, що надають перевагу пошуковикам, регулярно падає і скоротилася з 76% до 61%. 

Хоча Google все ще опрацьовує мільярди запитів від користувачів, SEO-експерти Search Engine Journal радять маркетологам враховувати вимоги штучного інтелекту, плануючи свої комерційні стратегії. 

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Детальніше

Політика конфіденційності