У застосунку “Дія” зранку 3 серпня фіксують технічні проблеми. Користувачі скаржаться, що під час входу в застосунок з’являється помилка.
Так, під час входу у застосунок “Дія” заявляється напис “На жаль, сталася помилка”. Проте закривши вікно, користувачі можуть отримати доступ до електронних документів.
Також при генеруванні QR-коду електронних документів застосунок вказує “Немає доступу до реєстрів”.
Фото: у “Дії” фіксують збій (РБК-Україна)
Що каже Мінцифри
Перший віце-прем’єр – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров порадив користувачам оновити застосунок “Дія”.
“Цієї ночі команда Дії оновила сертифікати шифрування SSL. Ми робимо це регулярно, адже Дія повинна бути не лише зручною, а й безпечною”, – зазначив Федоров.
Оновити застосунок “Дія” потрібно через Play Market або Apple Store.