Microsoft працює над прискоренням запуску ігор на ПК

Microsoft працює над прискоренням запуску ігор на ПК 1 Microsoft розповіла, як збирається полегшити життя геймерам (фото: Pexels)

Компанія Microsoft заявила, що працює над вирішенням однієї з головних проблем для гравців на ПК – необхідності компіляції шейдерів. У вересні буде випущено AgilitySDK, який дасть змогу скоротити час від завантаження до початку гри до 85%.

Що відомо

На консолях Xbox або інших платформах гравці, ймовірно, навіть не знають, про що йдеться. Річ у тім, що шейдери – інструкції для рендерингу пікселів у процесі обробки графіки – оптимізуються під конкретне обладнання.

Гра для Xbox “знає”, що знаходиться у вашій консолі, а шейдери для ПК повинні бути оптимізовані під кожну конфігурацію, включно з грою, відеокартою і драйвером.

Компіляція шейдерів вимагає часу і відбувається на екрані завантаження гри. Хоча інструкції потім зберігаються на ПК, гравець все одно змушений чекати перед початком гри.

Microsoft додає цю можливість у ROG Xbox Ally і Ally X: оскільки конфігурації фіксовані, шейдери можна завантажувати разом з грою. Компанія називає це “розширеною доставкою шейдерів”.

Microsoft планує поширити цю технологію на “низку пристроїв”, імовірно охоплюючи ринок ПК загалом.

Microsoft працює над прискоренням запуску ігор на ПК 2Схема роботи бази даних попередньо скомпільованих шейдерів (PSDB) (фото: Microsoft)

Як стандартні шейдери економлять час

Компанія збирає дані шейдерів у стандартизованому форматі State Object Database (SODB). Спільно з ключовими партнерами по залізу Microsoft розділила компілятор шейдерів і графічний драйвер, об’єднавши дані SODB з хмарним компілятором для створення Precompiled Shader Database (PSDB). Ця база буде завантажуватися разом з грою, даючи змогу запускати потрібні шейдери відразу.

“Тепер під час першого запуску гри всі необхідні шейдери вже будуть доступні в кеші Windows, і компіляція на ігровому пристрої не буде потрібна. Якщо пристрій оновить драйвер, ми автоматично оновимо кеш шейдерів”, – пояснили в Microsoft.

Наразі функція доступна тільки в магазині Xbox, застосунку Xbox для ПК і на процесорах AMD, які використовуються у двох пристроях Asus ROG Ally. У майбутньому AgilitySDK стане доступний іншим магазинам і розробникам ігор, включно з уже випущеними проектами.

Microsoft зазначає, що “розширена доставка шейдерів” вирішує одну з найбільш дратівливих проблем ПК-геймерів: довге завантаження і додатковий час на компіляцію шейдерів. Консолі виграють завдяки миттєвому ввімкненню і запуску гри, і Microsoft хоче дати ПК гравцям такий самий досвід.

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете.ПрийнятиДетальніше

Політика конфіденційності