S.T.A.L.K.E.R. 2 матиме багато оновлень до кінця 2025 року — розробники оприлюднили план — новини технологій

Гра отримає перехід на нову версію Unreal Engine та розширені можливості для модифікацій.

Українська студія розробки відеоігор GSC Game World презентувала план розвитку S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl на 2025 рік. Серед ключових змін – оновлення ігрового рушія до Unreal Engine 5.5.4. За словами команди, це забезпечить покращення стабільності, продуктивності та відкриє доступ до нових інструментів для вдосконалення “Зони”. 

“Перехід на нову версію рушія ризикує вплинути на термін виходу інших оновлень. Ми йдемо на цей ризик, як справжні сталкери, і зробимо все можливе, щоб досягти наших цілей в 2025 році”, – попереджають розробники.

Прилади нічного бачення та новий рівень складності

Серед ігрових нововведень на 2025 рік – поява бінокля та різноманітних приладів нічного бачення (ПНБ), які були в попередніх частинах S.T.A.L.K.E.R., але відсутні на релізі “Серця Чорнобиля”. З додаванням ПНБ зміниться й поведінка NPC: у темряві вони бачитимуть гравця лише за наявності відповідного обладнання. Також до гри повернеться рівень складності “Майстер”.

Зміни у системі A-Life та поведінці мешканців “Зони”

Система A-Life, що відповідає за симуляцію життя NPC, отримає технічні удосконалення. “Зона” стане “більш живою”, зміниться бойова поведінка персонажів та мутантів, з’являться нові аномалії. Схованки та їхнє наповнення будуть перероблені. Серед інших змін: нові погодні умови, подовжений цикл дня та ночі, оновлений баланс витривалості та використання енергетичних напоїв.

Оновлення інтерфейсу та оптимізація

Розробники працюють над удосконаленням інтерфейсу спорядження, зокрема додадуть показники захисту. З’явиться режим імерсивного дисплея, функція відновлення локальних збережень, а також загальні покращення елементів інтерфейсу. Передбачена таож додаткова подальша оптимізація гри та виправлення ”аномалій”.

Розширені можливості для модифікацій

Інструментарій Zone Kit перейде з першої у другу фазу розвитку. Це оновлення принесе:

  • підтримку модифікацій аудіо;
  • інструменти для створення власних сюжетів та їх інтеграції у гру;
  • покращену сумісність модифікацій, що взаємодіють зі спільними ігровими системами;
  • розширену підтримку модифікацій Blueprints;
  • технічну оптимізацію.

Додаткові плани GSC Game World

Компанія анонсувала святковий івент у Discord, а також оновлення для S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Enhanced Edition. Також компанія пообіцяла оприлюднити більше деталей про версію Heart of Chornobyl для PS5 та PS5 Pro.

Контекст

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl вийшла наприкінці листопада 2024 року та за два дні розійшлася накладом у мільйон копій. Станом на сьогодні гра налічує майже 89 тисяч відгуків у Steam, в яких користувачі оцінюють гру як “дуже схвальну”.

Олег Покальчук проаналізував феномен популярності гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl в умовах повномасштабної війни у статті “Якої вам іще реальності треба? S.T.A.L.K.E.R 2 і асиметрична війна”. Автор зазначає, що успіх гри зумовлений поєднанням технічних аспектів, таких як відкритий світ, сучасна графіка, глибокий сюжет, тривалим очікуванням релізу і патріотичним контекстом, зокрема використанням української мови та музики. Він підкреслює, що ця гра є прикладом асиметричної війни, оскільки її культурний вплив підриває традиційні російські наративи та зміцнює українську ідентичність на міжнародному рівні.